Klantenservice

Heeft u een vraag over een product of wilt u hulp bij het bestellen? De klantenservice van Maaltijd Thuis staat voor u klaar!
Onze medewerkers helpen u ook graag bij het kiezen van de juiste maaltijden, bijvoorbeeld als u speciale dieetwensen heeft of bepaalde consistenties nodig heeft.
Bij het bereiden van de maaltijden en de bezorging bij u thuis staat u als klant altijd op de eerste plaats. Daarom horen wij graag uw suggesties, wensen of ervaringen.
U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:
Contactformulier
Stel uw vraag via het contactformulier. Wij nemen na ontvangst zo snel mogelijk contact met u op.
Telefonisch
Bel ons op 0888 - 10 10 10.
We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 16.30 uur en zaterdag van 8.30 - 14.00 uur.
Wilt u liever door ons gebeld worden? Stuur ons een terugbelverzoek.
Vind snel het antwoord op uw vraag
-
Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Meer tonen Minder tonenJa, dat kan tot twee werkdagen voor de geplande bezorging.
Wilt u uw maaltijden eenmalig op een ander adres laten bezorgen? Of wilt u uw bezorgadres permanent wijzigen?
Neem dan contact op met onze klantenservice via 0888 - 10 10 10 of stuur een e-mail naar klantenservice@maaltijdthuis.nl. -
Wat zijn de bezorgkosten van de maaltijden?
Meer tonen Minder tonenDe bezorgkosten bedragen €2,99 per levering.
Heeft u een kortingscode, actiecode of bent u aangesloten bij een ledenservice? Dan kan de bezorging gratis zijn. Dit ziet u terug op uw factuur. -
Bezorgen jullie ook bij mij?
Meer tonen Minder tonenWij bezorgen maaltijden door heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden, Zeeuws-Vlaanderen en de Amsterdamse binnenring.
Dat voelt wel zo prettig!
In deze gebieden kunnen wij helaas niet bezorgen vanwege de levering van onze koelverse maaltijden, die wij vervoeren in speciaal gekoelde auto’s.
Per postcodegebied hanteren wij een vaste bezorgdag, zodat u precies weet wanneer uw maaltijden komen. Daarnaast bezorgen wij met een vaste bezorger, zodat u telkens een vertrouwd gezicht aan de deur ziet. -
Hoe kan ik betalen?
Meer tonen Minder tonenU kunt uw maaltijdbestelling veilig achteraf betalen via automatische incasso of factuur.
Kiest u voor automatische incasso, dan vragen wij u SEPA-formulier in te vullen welke u van onze bezorger ontvangt. Geeft u de voorkeur aan betaling per factuur, dan ontvangt u deze achteraf per e-mail. -
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
Meer tonen Minder tonenDat kan verschillende oorzaken hebben. Mogelijk heeft u nog geen geactiveerd account. In dat geval kunt u zich eerst registreren via onze klantenservice.
Bel 0888 - 10 10 10 of stuur een mail naar klantenservice@maaltijdthuis.nl
Heeft u wel een account, maar bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op wachtwoord vergeten bij het inloggen. U ontvangt een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Lukt het nog steeds niet? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice — wij helpen u graag verder.